درباره رسیدگی به شکایات
- رسیدگی به شکایات متقاضیان در 3 سطح دیده شده است در سطح نخست رسیدگی به شکایات در دانشگاهها یا مؤسسات باید صورت گیرد و یکی از وظایف هیأتهای اجرایی موجود در دانشگاهها رسیدگی و پاسخگویی به شکایات است در صورتی که فرد از پاسخهای دانشگاه در زمینه عدم پذیرش در جذب قانع نشد به هیأت مرکزی جذب در وزارت مراجعه میکند و اگر در این بخش هم به فرد پاسخ قانع کنندهای ارائه نشد داوطلب میتواند شکایت خود را به دبیرخانه هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه نماید.
شرح وظایف :
- رسیدگی و بررسی شکایت پروندههای متقاضی فراخوان هیئت علمی
- ابلاغ آئیننامهها و بخشنامهها
- نظارت بر حسن اجرای آئیننامههای مربوطه
- تصمیمگیری در خصوص رأی صادره
- اعلام رأی
معرفی :
دکتر وحید محمدی شاهرخی - سمت رئیس رسیدگی به شکایات مرتبه علمی : استادیار
دکتر فواد ایرانمنش - سمت دبیر کمیته رسیدگی به شکایات - مرتبه استادیار
دکتر فاطمه امین - مسئول دبیرخانه - دکترای فیزیولوژی
معرفی اعضاء رسیدگی به شکایات :
دکتر سیدمحمدعلی سجادی
دکتر محسن رضائیان
دکتر مصطفی صادقی
انتخاب حالت کور رنگی
سرخ کوری سبز کوری آبی کوری سرخ دشوار بینی سبز دشوار بینی آبی دشوار بینی تک رنگ بینی تک رنگ بینی مخروطیتغییر اندازه فونت:
تغییر فاصله بین کلمات:
تغییر فاصله بین خطوط:
تغییر نوع موس: